ponedjeljak, 18. prosinca 2006.

18.12.2006.god.

Početna Banka = 1000kn

Trenutna = 2546kn


1.listić
Ravenna - Teramo 1 1,70 uredu.gif
Braga - Boavista 1 1,80 nije.gif
-------------
ulog 60kn
dobitak 198kn



Moguće:
Fulham - Middlesbrough 2 3,40 icon_cry.gif

Broj komentara: 8:

Unknown kaže...

pogledajte i moje parove...fesbolah.bloger.hr

Anonimno kaže...

I meni se cini da bi Braga danas trebala dobiti ovu utakmicu...Mislim da ce bit tvrda rekma ali dobit ce Braga!

Anonimno kaže...

Nije li se Braga previše malo mučila protiv Grass.?

littlepimp kaže...

Braga prolazi 8/10 po meni, jos sam bio pitao cibaliju za misljenje i on je jos napisao i analizu, ovim putem cibalija hvala!!

littlepimp kaže...

Murinho steta sto si presto slati parove, ali znam kako je kad ti dodje i jednostavno vise nemas volje, ja te podrzavam ali sto prije se vrati :) !!

Anonimno kaže...

bude to cupavo i ravenna i braga, al budu dobili.. ;)
meni treba gol Middlesbrougha.. :)

pozz sa http://www.h_r_c_a.bloger.hr/ ;)

littlepimp kaže...

Ja nisam na Middelsbrougth nista stavljao ali predlozih 2 budemo vidjeli sto ce biti

littlepimp kaže...

Braga 2:2 ;(