srijeda, 13. prosinca 2006.

13.12.2006.god.

Početna Banka = 1000kn

Trenutna = 1981kn



1.listić
(fix) Chelsea - Newcastle 1 1,20 uredu.gif
Fenerbahče - Frankfurt 1 1,65 nije.gif
Colorado - St.Louis 1 1,70 uredu.gif
Palermo - Celta Vigo 1 2,00 nije.gif
------------------------------- fix +2/3
ulog 70kn
dobitak 266kn


2.listić
Nykoping - Arboga 1 1,35 uredu.gif
Tau Ceramica - Olympiacos 1 1,55 uredu.gif
---------------------------
ulog 90kn
dobitak 188kn uredu.gif icon_razz.gif


3.listić
(Ovaj je odigran onako da imam jos nesto pratiti, nisam uzeo novce iz banke)
Orlando - Toronto 1 1,25 nije.gif
San Antonio - Minnesota 1 1,25 uredu.gif
Espanyol - Austria Wien 1 1,40 uredu.gif
Waregem Zulte - Ajax Amsterdam 2 1,80 uredu.gif
2,5/Fenerbahce - Frankfurt 2 1,70 uredu.gif
Bjorkloven - Oskarhamn 1 1,45 uredu.gif
Cleveland - Charlotte 1 1,20 uredu.gif
--------------------------------- 6/7
ulog 28kn
dobitak 232kn (dobitak 37kn) uredu.gif icon_razz.gif

23 komentara:

littlepimp kaže...

Evo kao sto vidite prebacio sam se na jedan engleski servis koji je puno bolji i laksi. Nadam se da cete me i ovdje posjecivati dok budem objavljivao parove :)

Anonimno kaže...

Neka ti je sa srecom!! Danas i ubuduce!
Zasto nisi na blogeru, meni je on nekako najbolji..

00dado00 kaže...

Hej pozdrav, nije bitno gdje si glavno da si s nama, ne daj se provokatorima, SRETNO TI DANAS...

littlepimp kaže...

Ma mislio sam preci na bloger.hr mozda cak i predjem ali ovaj mi se jako svidio sto se tice svega ima puno opcija. Evo bas gledam i hrvatski bloger i isto mi se tako svidja. Odlucit cu se za par dana :)) . E da razmislajm da uplatim dado tvoje i murinhove listice , jer mislim da svi parovi prolaze. Robi daj mi poslaji svoju stranicu da te posjetim :). Hvala decki na podrsci :)

Arsen Lupiga kaže...
Autor je uklonio komentar.
Arsen Lupiga kaže...

dobrodošao na blogger

Pimp my ticket kaže...

Sretno s novim blogom..i naravno s listicima!!!

littlepimp kaže...

Danas bolje negu jucer. Nazalost 2/3 nije prosao ali drugi listic je i jos cekam tri para NBA i kad bi prosli to bi bilo super.

littlepimp kaže...

Uplatio sam od dade dva para za 50kn ali to necu racuna pod banku jer vam nisam prije poslao da cu i to igrati :)

Anonimno kaže...

sto se mene tice racunaj da si dobio ovaj drugi listic, toronto je slab u gostima, san antonio daje najvise koseva, dok ovaj cleveland mi malo ljulja ali vjerujem u pobjedu...sretno!arsenal u zadnjoj minuti 0-1 (adebayor hvala), meni jos igraju 3 nhl-a veceras

littlepimp kaže...

Colorado je po meni danas tip dana steta sto ga nisam odigrao kao single ali dobro je i ovo sto sam dobio ako dobijem 3.listić

Pimp my ticket kaže...

Ok,je ja još čekam Phoenix,da šteta za 2/3! mogli su dobiti i jedni i drugi!

littlepimp kaže...

Phonex ti prolazi po meni, ja sam ga isto mislio uplatiti ali ipak nisam neznam ni sam zasto(valjda sam zaboravio) :hehe nema veze samo nek prodje phonex i ovo sto ja cekam i bilo bi super :))

Anonimno kaže...

e al nema mi nista gore nego kad hocu odigrat nekoliko parova ali ih ne odigram zbog nesigurnosti i onda vidim da sam trebao (veceras je to hokki, chamberry, ajax) :-D

CyClone kaže...
Autor je uklonio komentar.
00dado00 kaže...

Drzim ti fige za NBA, necu navijat za bloger.hr, ali na njemu nas je najvise do sada, prije sam bio na blog.hr i ne valja ku... ja sam osobno prezadovoljan sa bloger.hr jer nikad nista ne sere bar za sad, i ima puno dobrih funkcija koje su totalno jednostavne...Sretno na NBA-u...

Unknown kaže...

Dobro dosao na novi server...Sretno i dalje sa kladenjem!!!

Anonimno kaže...

pozdrav...podrška i od mene...makar i verbalna ;))

Anonimno kaže...

jao meni samo atlanta-anaheim ode...katastrofa!

littlepimp kaže...

EEE Orlando ;((

Pimp my ticket kaže...

pozdrav, jel imaš šta za danas?

Pimp my ticket kaže...

meni prošao phoenix

littlepimp kaže...

bit ce i danas koji listic, jos trazim dobitne parove :)